paulenmarloes.reismee.nl

Dag 14: Los Angeles

Vandaag onze laatste dag en lekker rustig aangedaan. We zijn begonnen bij een Apple store om onze opdrachten uit te voeren. Een uur daarna kregen we van onze kattenoppassers het bericht dat ING ons had gebeld over de credit card en of we direct contact konden opnemen. Wat bleek: ze vonden het verdacht dat in de Apple store diverse betalingen waren verricht en hadden de kaart uit voorzorg geblokkeerd....... Gelukkig konden we bevestigen dat wij het toch echt waren en werd de kaart weer gedeblokkeerd. Daarna zijn we naar Rodeo Drive gereden, weer een winkelstraat met alle beroemde merken. Paul waande zich weer in luilekkerland vandaag, zie de foto's. Daarna lekker de toerist uitgehangen op Hollywood boulevard waar alles gereed werd gemaakt voor een heuse première van de nieuwe film van Cher en Christina huppeldepup, ik weet niet hoe je haar naam schrijft maar het is die blonde zangeres :-) er zaten al mensen op de grond om een goed plekje te hebben dus wij denken dat het vanavond ging gebeuren. Wel grappig om te zien hoe dat gaat, want zo bijzonder is die boulevard niet en dat stukje was ineens glamourland. Toen nog lekker gekuierd in een leuk winkelcentrum en ijs gegeten want het was hier vandaag nog een graad of 27. Maar goed dat we nu weggaan want er is ook hier nu regen op komst. Als afsluiting zijn we weer lekker Italiaans gaan eten op Sunset Plaza. We hebben ons zojuist ingecheckt en boarding passen geprint want alles is in al die hotels wel goed voor de reizigers geregeld. Alle faciliteiten zijn beschikbaar. We vliegen om 16:15 uur dus kunnen rustig aandoen. Op het gemak koffer pakken en de auto inleveren. Het zit er nu dus op en langs deze weg bedanken we: Ome Ton en tante Greet voor het verzorgen van de katten en ook voor het omkijken naar moeders; Herman voor het indertijd meenemen van de Ipad zodat we dit reisverslag makkelijk konden maken. Dat was het vanuit de Verenigde Staten. Wij hebben echt een waanzinnige vakantie gehad!

deem

heb ik hem gevonden zijn jullie weer terug maar ik heb jullie verslagen gelezen en het is me een reisje geweest. gr deem cin en ryan