paulenmarloes.reismee.nl

Dag 10: Bryce national park - Page (Lake Powell)

We hebben het vannacht verschrikkelijk koud gehad. De auto zat onder het ijs, maar gelukkig heeft het niet veel meer gesneeuwd. Wel was het spiegelglad. Daarom besloten om niet het avontuur aan te gaan, uiteindelijk zijn we voor ons gevoel op zomervakantie en niet op wintersport. Daarom zijn we gelijk richting Page vertrokken ipv het park nog bij daglicht te verkennen. Bij het checken van de mail vanmorgen kwam de support van deze website met de oplossing voor het uploaden van de foto's met de IPad, zoals ze al eerder met de oplossing kwamen voor het toevoegen van de tekst. Super support gehad van Joni waardoor we nu alles via de IPad kunnen doen. Dus hebben we nog foto's per dag toegevoegd. We reden dus weg met weer lichte sneeuwval en bij mega kou maar na krap een half uur bergaf rijden was het alsof we het gedroomd hadden. Geen spatje sneeuw te bekennen en de zon brak ook door. Onderweg in een typisch Amerikaans wegrestaurant een ontbijt genuttigd, heerlijke pancakes met scrambled eggs en bacon. Daar konden we wel even op teren. We kwamen onderweg een museum tegen in een berg. Heel bijzonder. Toch maar even cultuur gesnoven. Je zag er de geschiedenis van de rots en er lagen allemaal zaken mbt indianen uitgestald alsmede vele fossielen en mineralen. Erg interessant. Omdat het maar kort rijden was, waren we om 2 uur al bij het hotel. Deze staat op een prachtige locatie bij het meer bij een jachthaven. We besloten om een rustig middagje in te lassen dus luieren. Marloes lekker op het balkonnetje in het zonnetje en Paul aan de slag met de foto's op de IPad. Morgen staat de Grand Canyon op het programma waar we erg naar uitkijken.