paulenmarloes.reismee.nl

Dag 13: palm Springs - Los Angeles

Vandaag de laatste rit terug naar Los Angeles. Eerst zijn we nog met de kabelbaan naar de top van een berg gegaan en hebben nog een boswandeling gemaakt. Prachtig uitzicht en nog een aangename temperatuur. Toen op weg naar LA, een ritje van 'maar' 2 uur. We hebben een bijzonder hotel. Wel weer aan de snelweg en gelukkig bedacht ik op tijd om naar een kamer niet aan de snelweg kant te vragen.... Moesten we wel even op wachten maar we zitten nu aan de andere kant. Op weg naar LA hebben we nog langs de snelweg een bergbrand gezien. Je zag de vlammen echt in een geul bergafwaarts gaan. Helaas reden we met een gangetje van 65 miles dus het was lastig dit op een foto vast te leggen. Vanavond zijn we gaan rijden over Sunset Boulevard aangezien het hotel ook aan deze weg ligt. Daarbij passeer je de wijk Bel Air en rijd je door Beverly Hills. Ongelooflijk wat een huizen je passeert met kroonluchters waar de koningin jaloers op zou zijn :-) We zagen wat winkeltjes op Sunset Plaza en ook parkeerplekken. Dus hup de auto daar neergezet en gaan lopen. Het was op de terrasjes mega druk en opeens zien we daar Dolph Lundgren zitten (acteur). We zijn bij een Italiaan gaan eten op het terras en echt niet normaal. Het leek de Scheveningse boulevard wel van zien en gezien worden. Heerlijk om naar te kijken. We genieten nog echt van het lekkere weer aangezien we op de Telegraaf website berichten lezen van het noodweer in Nederland. Nog 1 dagje te gaan.

welk bos?

fatu, weet het al.