paulenmarloes.reismee.nl

Dag 9: Las Vegas naar Bryce National Park

We waren weer vroeg wakker en zijn op tijd vertrokken. Inderdaad hebben we het bezoek aan Zion national park vervangen door een bezoek aan de Hoover Dam. Wat een indrukwekkend bouwwerk. We zijn blij dat we deze keuze gemaakt hebben. In eerste instantie omdat 2 parken op een dag een beetje veel van het goede was, maar achteraf hebben we het tweede park ook niet bij daglicht gezien. We vertrokken uit Las Vegas met een strakke blauwe lucht maar wel nog fris. Bij de Hoover Dam was de temperatuur lekker gestegen. Zo'n 23 graden. Echter eenmaal richting het park zagen we de bergen al witter worden op de toppen en werd de lucht ook steeds donkerder. Daarbij verloren we ook nog eens een uur omdat we nu in Utah zitten waar het weer een uur later is. Dat uur plus het slechte weer maakte dat we in het donker bij het hotel in Bryce Park aankwamen. We vertrokken dus met lekker weer en zo had ik (Marloes) me ook gekleed. Driekwart broek met een poloshirt. Wisten wij veel dat we onderweg sneeuw zouden krijgen!!!! Zie je het voor je: komen we aan bij hotel in de sneeuw ik in mijn half korte broek met wel een sweater over de Polo maar toch.... Staan andere mensen in te checken met mutsen op en handschoenen aan. Ze keken echt of we van een andere planeet kwamen. Hopelijk sneeuwt het niet de hele nacht maar ach dan kan Paul wel de 4 wheel drive uitproberen. De laagst gemeten temperatuur vandaag was 19 graden Fahrenheit en ik had in mijn notitieboekje maar vanaf 40 graden genoteerd, maar als ik het goed heb uitgerekend zou dat ongeveer -7 graden Celsius zijn. Morgen hebben we een rustig dagje. De reis voert ons naar Lake Powell maar dat is maar 3 uurtjes rijden.

Reacties

Reacties

astrid

Een echt Astrid actie on op het verkeerde verhaal te reageren...hihihihi

Jeroen

You probably already heard, but we beat Ajax last sunday 0-1 Just wanted to let you know and put a smile on your face

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!