paulenmarloes.reismee.nl

Dag 8: Las Vegas

Het is nu 8 uur In de morgen en net onze blog bekeken en wil iedereen bedanken voor de felicitaties .Het probleem met de tekstinvoer is verholpen dus we kunnen nu de tekst met de Ipad invoeren.O,ja normaal spring ik altijd zo uit m'n bed,maar dat ging nu wat moeizamer!!! 50 hè We gaan nu lekker ontbijten en weer Las Vegas in. De dag zit erop. We zijn met de bus naar freemont street gegaan. Eindje van ons vandaan maar moest groot winkelcentrum zijn. We kwamen duidelijk in het oudere gedeelte en wellicht zijn we erg verwend maar we vonden het een beetje vergane glorie dus maar weer gauw in de bus terug naar de strip gegaan. Daar hebben we New York, Monaco, Venetie, Rome en Parijs in een dag bezocht ( allemaal hotels en wat voor....). We blijven ons verbazen keer op keer. Toen even de voeten rust gegeven en zijn na het diner het casino van het hotel ingedoken. We hebben erg lang aan de gokkasten gespeeld en natuurlijk aan het eind nog even roulette spelen op ons alom winnende nummer 9. Je gelooft het niet, maar we wisselden ons geld voor fiches en zetten toen op 9 en ja hoor daar viel die weer. Dus al met al heeft deze avond ons niets gekost alleen maar opgeleverd. Morgen staan er 2 nationale parken op het programma, maar we vinden 1 wel genoeg en hebben besloten het Zion national park in te wisselen voor een bezoek aan de Hoover Dam omdat we daar nu toch in de buurt zijn. Het weer is weer goed. Zonnig maar wel een frisse wind.

linda

Zion is geweldig mooi, moet je zien :) Leuk verhaal... heb het allemaal een jaar geleden mogen beleven :D geniet ervan!

astrid

Een echte Marloes actie???