paulenmarloes.reismee.nl

dag 4: San Fancisco

De temperatuur is naar normale waarde teruggekeerd. Vandaag stond er een frisse bries en een flauw zonnetje . Ongeveer 17 graden C. Goed winkelweer! We zijn vroeg naar Fisherman's Warf gegaan en hebben daar wat rondgewandeld maar het is wel erg toeristisch. Met de cable car weer terug naar het hotel. Grappige beleving om in zo'n oud geval te zitten maar ook hoe schuin de weg loopt. De rest van de dag hebben we winkelend doorgebracht met veel stops voor bakkies koffie. Weer gekeken naar de vele verschillende mensen die hier rondlopen en wat zeker opvalt zijn de vele daklozen die lopen te bedelen. We zijn toch wel wat gewend., maar hier is het wel heel erg.Je komt ze echt de hele dag door tegen. Van jong tot oud. Gisteren zeiden we nog: blij dat we een dagje niet in de auto zitten, maar nu zeggen we blij dat we morgen niet hoeven te lopen. Wij zijn echt verrot...... De jaren gaan dus tellen ;-) Morgen vertrekken we naar Yosemite, dus dat is weer totaal iets anders. Daar hebben we waarschijnlijk niet de mogelijkheid om de site bij te werken. Wordt vervolgd.