paulenmarloes.reismee.nl

Dag 2: Los Angeles - San Simeon

We werden wakker van een sms berichtje om 00:30 uur. Dank neef :-) en vanaf dat moment heeft Paul geen oog meer dicht gedaan omdat het voor zijn biologische klok al 8:30 uur was. Gelukkig past mijn biologische klok zich beter aan.

We wilden ons reisverslag maken en kwamen er toen achter dat de Ipad ons hier danig in de steek laat. Het tekstveld werkt niet en ook foto's toevoegen is niet mogelijk. Helaas dus. Vandaar dat we toch afhankelijk zijn van waar we computers tegenkomen en de foto's houden jullie tegoed

Frown

De reis ging van LA naar San Simeon met een tussenstop in Santa Barbara. Het was lekker zonnig vandaag. Op z'n hoogtepunt 90 graden Fahrenheit = 32,2C. Voor de tijd van het jaar is het erg warm. We hebben heerlijk op een terrasje in State Street, een hele leuke winkelstraat, de lunch gebruikt en vooral veel mensen gekeken. Want oh oh er loopt wat rond.

Toen weer snel in de auto op weg naar San Simeon waar we in Cambria het hotel hadden. Het is echt ongelooflijk hoe vaak en snel het landschap wisselt. Je raakt niet uitgekeken.

Ons hotel Cambria Pine Lodge lag midden in de bossen. En als je eerst het Hilton hebt gehad met formele mederkers die vriendelijk ' moeten' doen was dit het tegenovergestelde. Heel informeel, beetje houthakkers stijl. De kamers lagen in een soort barak tegenover het receptie gebouw. Het had wel wat weg van een schoolkamp. Maar erg gezellig met lekker eten.

We probeerden zo lang mogelijk wakker te blijven, maar om 9:00 uur gingen echt de luiken dicht. Helaas had mijn telefoon geen bereik waardoor die midden in nacht een geluid gaf dat ie leeg was waardoor Paul helaas weer wakker werd en niet meer in slaap kon komen... Dus hij treft het niet.

??????

Wat een rotneef, dat hij helemaal niet aan het tijdsverschil heeft gedacht. Komt waarschijnlijk door zijn enthousiasme om die auto te zien. Na deze opmerking zal het denk ik niet meer gebeuren.