paulenmarloes.reismee.nl

Dag 1 Amsterdam-Los Angeles

Gelukkig was het geen voorbode op slechte zaken het kamerverhaal van Van der Valk ;-)

De reis naar Los Angeles is spoedig verlopen. De reis van 10 uur en 26 minuten is letterlijk en figuurlijk voorbij gevlogen. Moet daar wel bij vermelden dat de Economy Comfort klasse een echte aanrader is. Paul kon heerlijk zijn benen kwijt en we zaten in een rij van 2 naast elkaar wat ook wel lekker was. Veel films, tv series etc. gekeken en veel spelletjes gedaan op de Ipad. Veel eten en drinken gekregen. Kortom perfect.

Aankomst in LA was wat minder daar we natuurlijk weer in de verkeerde rij stonden voor de immigratie. Paul was er al helemaal klaar mee vooral de manier waarop men alles in een lage versnelling doet met een houding van ' zeg er maar eens iets van' . Wel vervelend voor mensen die nog een ander toestel moesten halen, maar daar hadden we gelukkig geen last van.

Toen op zoek Herzt autoverhuur die in de aankomsthal zou moeten zijn. Echter daar waren alle balies weggehaald en hingen alleen nog maar bordjes. Bleek dat we in een shuttle bus moesten stappen. Ging allemaal toch nog wel vlot in een temperatuur van bijna 30 graden.

Bij Hertz aangekomen kregen we te horen dat de Q4 klasse niet meer beschikbaar was en dat we gratis geupgrade werden. Alleen wisten we nog niet waarnaar...... Verrassing was dan ook groot toen we arriveerden bij een Chevrolet Traverse. Die auto is echt mega groot!

Op naar het Hilton hotel wat bijna om de hoek van Hertz lag. Moet zeggen het leek op een Van der Valk. Echt een passanten hotel. Na koffers gedumpt te hebben (vreemd om niets uit te pakken) op zoek gegaan naar een winkelcentrum voor ons eerste bakkie Starbucks.

José

Wel Leuk zo'n grote auto,voor het zelfde geld krijg je een Suzuki Alto.Ha,Ha

Jeroen

De foto van de auto is niet naar de site geupload, maar lang leve Google. Wat een pooierbak, hahaha.

Gordon belde vanmiddag, of ie m terug kan krijgen...

Veel plezier jongens en keep us informed.