paulenmarloes.reismee.nl

Het zal van der velden weer niet zijn

Komen we aan bij het Van der Valk hotel voor onze voorovernachting bleek dat onze kamer geannuleerd was....... Voor wie mij kent dan weet je hoe mijn gezicht heeft gestaan ;-) Gelukkig was er een zeer vriendelijke medewerkster van Van der Valk ons behulpzaam en heeft met Amerika gebeld om eea recht te zetten, want van daaruit was onze kamer geannuleerd zonder dat wij dat wisten! Dus een goede raad: boek nooit een kamer bij Hotels.com!!!!

Al met al is het dus toch goed gekomen. Hopelijk is dit geen voorteken voor onze komende 2 weken.

Reacties

Reacties

Cathy

Ooooh neeeeh. Ben blij dat ik niet aan de andere kant van de desk stond ;-)). Geniet ervan en heeeeeel veel plezier.

Laura

Haha ik zie het al helemaal voor me!
Net als bij de Etos toen...

Dikkekusxx en veel plezier!

Milty

Hallo vakantiegangers,

Goede reis/vlucht gehad? Wel een lange zit zeker, nu twee weken de tijd om de benen te strekken. Ben benieuwd naar het volgende verhaal.
Groet,
Erwin

Jan

Ik weet het niet maar dat soort situaties komen me bekend voor, waar komt dat toch door?
Nou de rest van de vakantie zal best op rolletjes lopen, dit heb je gehad.
Groet,
Jan en Leny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!