paulenmarloes.reismee.nl

Dag 7: Bakersfield - Death Valley- Las Vegas

We zijn vroeg uit Bakersfield vertrokken. Was geen straf want het hotel was 3x niets. Veel herrie.

Vandaag alle soorten weer gehad: zon, regen, storm en kou. De weg naar Death Valley was al prachtig maar de rit door Death Valley nog veel mooier. Wat een groots landschap. We kwamen langs Silver Valley een gehucht met gebouwen uit 1926. Echt leuk om te zien. Bizar hoeveel campers er opdoken op gratis campings. Niet te doen maar het stond welproppie vol.Van het uitzicht genoten vanaf Dantes View waar je een waanzinnig uitzicht had.

Toen op weg naar Las Vegas. Mensen hadden het al verteld maar als je het met eigen ogen ziet geloof je het nog steeds niet. Onze mond viel open en staat dat nog steeds. Prachtige kamer in Planet Holleywood op 37e verdieping met uitzicht op de strip. Hebben zojuist deel van de strip afgelopen. Fonteinen ballet gezien Marloes had zowaar tranen in haar ogen zo bijzonder mooi. Helaas ging het spektakel bij Temptation Island vanwege de harde wind niet door, morgen nieuwe kans. Voor jullie is Paul nu al 50 gelukkig voor hem is hij hier nog 49!

we gaan nu lekker nog even mensen kijken.

Melissa

Paul en Marloes,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag van al je collega's bij VWS!

En vergeet niet hotel Venetian om een kijkje te nemen!

Veel plezier nog.

Ria en Adrie Miltenburg

Hoi Abraham,
Vind het leuk dat ik je langs deze weg kan feliciteren.
Ik heb bij Erwin alles gelezen wat jullie tot nu toe hebben meegemaakt. Maak er een fijne dag van. En v/d week lees ik wel bij Erwin wat jullie dan hebben meegemaakt.
Heel veel plezier Ria en Adrie